Se enkelt indlæg
Gammel 10-10-2012, 00:54   #9
maybeline2you
Afhængigheds tegn af K10
 
maybeline2yous avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-04 2010
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 356
Blog Indlæg: 6
Styrke: 15
maybeline2you er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lundberg1960 Se meddelelser
Jeg vil faktisk også lige høre.

Min sag blev lagt til lægekonsulenten med henblik på FP eller flexjob.
Ved du hvad lægfekonsulenten har udtalt / sagt til Sb ??

Derefter fik jeg en indkaldelse med en tid hvor jeg skulle møde op i Jobcentret.
Hun forklarede mig sagens sammenhæng jeg nikkede og gik i sort fik vidst spurgt om lidt dog ingenting af betydning for jeg var jo ikke forberedt på at komme på kontanthjælp.

Fik du ved opstart på møde information om, hvad mødet gik ud på ? For jeg kan ikke finde ud af, om du taler om møde med Sb og lægekonsulent eller om du taler om møde med Sb i ydelsesafdelingen vedr. kontanthjælp ?

Vil du ikke nok være rar at fortælle det, da det derved bliver lettere, at forholde sig til dine spørgsmål og svare ordentlig retur på dem .... du ved hjælpe til selvhjælp


Men skulle jeg ikke have af vide hvis det var en partshøring? Så jeg kunne have forberedt mig og have en bisidder med? Eller kommer partshøringen først efter jeg har modtaget hendes afgørelse? Jeg skal ringe til hende den 16-19-2012 hvor jeg måske får en diagnose.

En partshøring kan komme inden der forligger en endelig afgørelse, fordi sb vil have dine kommentare at forholde sig til, inden den endelige afgørelse falder, som du skal! modtage skriftligt. Er du ikke enig i denne afgørelse skal/ kan du skriftligt klage over afgørelsen og nu begynder partshøringen.

Du skriver også at du skal ringe til din Sb den 19-10-2012, men jeg vil råde dig til at sende Sb en mail istedet for, fordi på den måde kan du dokumentere, hvad du havde at fortælle Sb. Du skal huske på, at alt hvad du siger mundligt til Sb/ kommune kan være meget svært at bevise, hvis uheldet skulle være ude og Sb fordrejer dine ord. Dét er vi desværre mange herinde der har oplevet


Der er ingen ny indkaldelse dato på de parpriser jeg har modtaget fra hende.

Det behøver der heller ikke at være, idet du "kun" skal indkaldes hver 3 mdr. til en samtale

Der står faktisk at min helbredsmæssige tilstand endnu ikke er afklaret og man derfor ikke kan vurdere min arbejdsevne indenfor dp forlængelses bestemmelser. Hmm
Nej det er rigtig nok og jeg henviser til webmaster´s link længere nede.

Vh. maybeline2you
__________________
"En person, som kan drive sig selv videre, når anstrengelserne bliver smertefulde, er den person, som vinder." @R

Billedet skal ses som en protest. Jeg er ikke "den lykkelige ejer" af en pitbull terrier, men jeg kan godt gå fra venlig skødehund til Aggrasiv Pitbull Terrier, på 0,5 og bide fra mig
maybeline2you er ikke logget ind   Besvar med citat