Se enkelt indlæg
Gammel 09-10-2012, 21:46   #1
Lundberg1960
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2012
Indlæg: 24
Styrke: 12
Lundberg1960 er ny på vejen
Question Ingen diagnose hvad nu

Hej allergi er ny her men har i længere tid fulgt med på sidelinien. I min situation kan lægerne ikke give en forklaring på mine smerter i kroppen mine manglende fysik har mistet kræfterne hovedpine og kulde/varme det minder om fibromyalgi som jeg selv har fået en undersøgelse iværksat af. Jeg får svar den 16-10-2012.
Men mine dagpenge ophører den 31-10-2012. Da de ikke kan se at jeg har mulighed for at komme i arbejde, flex, FP, kan jeg ikke få mere forlængelse. Jeg skal søge om kontanthjælp pr. 1-12-2012.

Jeg har været til noget træning meget blidt i Quickcare i Køge. Der blev jeg sendt hjem igen da turen dertil med tog og bus var træning nok for mig. Så blev jeg sendt til Contra som sendte mig i praktik 9 timer om ugen. 3 x 3 timer. Mine kollegaer udtalte at jeg var meget forpint. Jeg måtte gå hjem før tid melde mig syg og til sidst brød jeg helt sammen og de måtte stoppe praktikken. Jeg har været sygemeldt siden oktober 2010, og blev opsagt september 2011. Siden da har jeg fået sygedagpenge sim er blevet forlænget mange gange.

Jeg kan godt se at mine muligheder er brugt op, men når jeg nu ikke kan arbejde og mine udsigter er uvisse ingen behandling osv. Kan man så ikke søge FP uden at have en diagnose, jeg mener, hvor ligger logikken i at sende mig på kontanthjælp kat. 3, hvis jeg alligevel ikke kan arbejde.

Jeg er selv uddannet kommunom, har været i en borgerservice i 8 år men desværre ikke inden for det sociale område. Jeg kan ikke revalideres har 2 uddannelser er også kontorassistent. Jeg har aldrig været uden job så jeg er i en underlig tilstand savner at lave noget det sociale men kan ikke øv.

Hilsen Susanne
Lundberg1960 er ikke logget ind   Besvar med citat