Se enkelt indlæg
Gammel 25-03-2009, 15:18   #1
bellochrisalou
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 23-02 2009
Lokation: Ballerup
Indlæg: 22
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
bellochrisalou er ny på vejen
alt det igennem for hvad..?

Ja nu skriver jeg så igen... Ligenu er det svært at samle tankerne, men prøver alligevel at få det ud.

Har været igennem 2 indlæggelser med svær depression, fået ECT-behandlinger med efterfølgende hukommelsestab. (2006). Desværre er det ikke kommet tilbage det med at kunne huske helt normalt. Jeg døjer med kunne falde i søvn og er selvsagt udtalt og min lægejournal beskriver personlighedsforstyrrelse/-ændring. Har svært ved at tackle selv de mindste forhindringer. Har to syge børn på 8 og 10 år, som sluger det meste af min energi. De bor hos deres far, men vi er sammen det meste af tiden. Har ikke noget sted at bo og kommunen siger at de ikke har pligt til at hjælpe med det. Er på sygedagpenge, hvilket ikke gør det nemt at finde noget selv...

Alligevel har jeg nu næsten gennemført arbejdsprøvning (mangler 1½ uge). Det har været hårdt, har været stresset meget op og fuldstændig ødelagt af træthed. Og jeg troede at det et eller andet sted beviste at jeg selvfølgelig ikke kan påtage mig et fuldtidsjob, jeg har gennemgået denne arbejdsprøvning med henblik på flex, det har hele tiden været ideen at vi havde flex i fokus. Jeg synes selvfølgelig jeg er berettiget til flexjob. Eller i hvert fald til mere undersøgelse af arbejdsevnen.

Men næh nej, nu drejer de om på hælen. Min sagsbehandler mener det ville være 'bedre' med ren og skær kompensation for nedsat arbejdstid. De vurderer at det kun er trætheden pga børn, der udgør problemet. 'Det ville jo ikke være noget at skulle være under kommunen hele tiden', hvad sker der lige? Jeg får da aldrig et job hvor jeg skal bede om skånehensyn som 20 min pause, og ekstratid til mine opgaver, forståelse for at jeg ikke lige forudså et eller andet eller ikke har det store overblik mere.

De vil gerne have et møde med mig, og jeg kan jo regne ud at de vil slippe mig, opgive mig, ikke gide denne opgave... Jeg bør jo arbejdsprøves noget mere så. Det skal jo være i alle henseende at man har en nedsat arbejdsevne... Eller har jeg fat i den gale ende? Er det en bedre ide at sende mig i arbejde på nedsat tid og så bare lade som jeg selv ikke fejler noget?
bellochrisalou er ikke logget ind   Besvar med citat