Se enkelt indlæg
Gammel 16-08-2016, 09:46   #2
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af minismandag Se meddelelser
Jeg er i sidste år i mit 3 årige ressorceforløb og har været i praktik hvor det er gået fint med 8 timer om ugen.

Nu er jeg startet i en ny praktik de kalder udviklende praktik. Dette går bare slet ikke- jeg sover ikke om natten og har de vildeste angstsymptomer- selvom det kun er 6 timer om ugen fordelt på 2 dage.
Jeg vil anbefale dig, at skrive dagbog, hvori du beskriver disse ting. Dagbogen vil være din dokumentation overfor kommunen.

Citat:
Oprindeligt indsendt af minismandag Se meddelelser
Hvad er forskellen på en praktik og en udviklende praktik???
Jeg ved det ikke, men jeg tænker, at de enten har forestillet sig, at du med den nye praktik kan blive bedre, eller at de har ville afprøve dig i en anden type job.

Citat:
Oprindeligt indsendt af minismandag Se meddelelser
Jeg er knust- fordi jeg håbede det ville ende ud i flexbevilling herefter- men jeg kan ligenu ikke se en udvej. jeg ved bare at det nuværende sted ikke er for mig.
Det er jo også muligt, at denne nye praktik vil være med til, at vise, at der er nogle jobs du kan klare og andre du ikke kan klare, og på den måde skabe mere klarhed over dine skånehensyn.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat