Se enkelt indlæg
Gammel 11-04-2011, 14:38   #9
annagw
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-11 2009
Lokation: København.
Alder: 39
Indlæg: 1.364
Styrke: 16
annagw er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lotte68 Se meddelelser
Har du egentlig slet ikke læst min indledende tråd?
Synes du ikke det er begrundelse nok at disse læger kører TERM-model, læs hjernevask på patienterne, kun med det ene formål at undgå at kronisk syge bliver indstillet til førtidspension?.
Rolig nu. Der er ingen grund til at fare i flint. Beklager da hvis jeg har misforstået dig.

Jeg opfatter bare dit indlæg som om at du kun begrunder den generelle advarsel mod arbejds- og miljømedicinsk afdeling på Bispebjerg hospital, og ikke nævner hvad de øvrige navne du nævner forårsager af problemer...

Citat:
Oprindeligt indsendt af Lotte68 Se meddelelser
Du er i din gode ret til at ignorere tråden hvis du ikke synes om den.
Den er ikke ment som oplæg til en længere debat med brugere der ikke synes om tråden, men som et redskab til at hjælpe hinanden mod Jobcenters ulovligheder.
Jeg har ikke sagt noget som helst om at jeg ikke syntes om tråden - tværtimod mener jeg at det er rigtig godt med en liste så folk kan være opmærksomme - jeg påpegede bare vigtigheden af at begrunde sine advarsler.
Jeg har overhovedet ikke lagt op til en længere debat.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Karo Se meddelelser
Jeg synes at tråden er absolut på sin plads og Lotte kom jo allerede i sin anden tråd med sine mange begrundelser for hvorfor hun mener at andre skal undgå disse personer.
Det er nu en gang noget besværligt om vi skal sidde og bladre andre tråde igennem for at finde begrundelserne for de navne der advares mod.
annagw er ikke logget ind   Besvar med citat