Se enkelt indlæg
Gammel 05-05-2018, 11:12   #8
Mulle1111
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-10 2014
Indlæg: 45
Styrke: 10
Mulle1111 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Pip Se meddelelser
Jeg tænker ikke at det er din skyld eller at du skal efterlade dit barn hos hvem som helst, jeg beskriver blot de problemer du skal være obs på at du kan rende ind i, og hvordan de vil se på det fra kommunens side, så du er forberedt.

Det er ment som hjælp, og det er noget du kommer til at forholde dig til, og tænke over hvad du skal svare når kommunen bringer det på bane.

Og der vil jeg klart foreslå et andet svar end det du gav mig..

De vil have svært ved at forstå at du ikke har pasning når barselsorloven stopper, fordi du ikke har søgt i tide, og de vil have svært ved at forstå hvorfor du ikke i løbet af et helt år, ikke har gjort noget for at have en plan B, i situationer hvor din faste passer ikke kan. Det vil være en god ting at få introduceret en ekstra barnepige, og det vil være et fint svar til kommunen f.eks, at du søger efter en pt, og regner med snart at have det på plads.
Virkeligheden er at du skal stå til rådighed fra den dag din barsel slutter, og det gør du vel egentligt ikke. Det er er stort problem, du er nødt til at løse, ellers vil din udredning stoppe, og du vil blive langtidsparkeret de næste mange år måske. Og du vil kun få en ydelse hvis du er garanteret pasning.
Var måske lidt hurtig til at skrive lidt surt, blev bare lidt ked af det da jeg læste - du må ud og stemme dørklokker og finde en, eller gå ind på en af alle onlineportalerne for barnepiger.
Men kan godt se det bar ment som en hjælp.

Hvis de siger hvorfor jeg ikke har en fast pasningsordning og at jeg har haft et helt år til det så ville jeg nok sige at det fordi jeg har svært ved at komme afsted, så hjælper det ikke at have en plads vist jeg måske kun kan komme afsted 1-2 gange så tror jeg at det er bedre at hendes farmor kommer 1-2 gange. Og vi kommer jo ud men først om eftermiddagen. Mit arbejdstempo er meget langsomt og kommer til at lave alle mulige andre ting end at gøre mig klar til at komme ud af døren.
Mulle1111 er ikke logget ind   Besvar med citat