Se enkelt indlæg
Gammel 14-08-2012, 10:22   #7
thyradanebod
Elsker at være her på K10
 
thyradanebods avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-07 2010
Indlæg: 96
Styrke: 14
thyradanebod er ny på vejen
Unhappy Smertehelvede

Startede for snart mange år siden med Voltaren retard, Mandolgin og Pamol.
De to første er siden blevet skiftet ud nogen gange dels pga. af maveproblemer og manglende virkning.

I de sidste par år har jeg fået max. doser af gigtmed. Dolol og Pamol, og nu er virkningen af disse også aftaget betragteligt.

Sidste uge var jeg så til smertesamtale hos læge en hel time, hvor han bl.a. foreslog Oxycontin som plaster. Men da jeg har en sart hud blev det tabletter i stedet. Han fortalte mig rent ud at nu blev jeg altså narkoman, men jeg er jo allerede afhængig af Dolol.
Nu skal vi så finde frem til korrekt dosis og det har været noget af et smertehelvede. Jeg fik 2xOxycontin retard 5 mg og max. 3x50 mg Dolol samt max. 8xPamol dagligt + afføringsmiddel og den sædvanlige gigtmedicin som forsøg i en uge.

Jeg har mb Scheuermann midtthorakalt, slidgigt i ryg knæ, hofte m.m.,skoliose, hypermobilsyndrom og skadet skulder efter trafikulykke.

De piller jeg nu har fået forslår som en skrædder et vist sted. Nu kan jeg slet ikke ligge på min ryg eller læne mig tilbage i en stol. Nattesøvn er det så ikke blevet til meget af de sidste dage pga. manglende sovestillinger, og abstinenser har der også været en del af med hedeture, koldsved, hjertebanken og rysten og nysen. Der er for alvor panik på. Heldigvis har jeg ikke forstoppelse.

Jeg skal altså nok op på noget af det der ligner max. dosis af det her også. Og nu er jeg meget bekymret, for hvad skal jeg gøre når virkningen af det så måske/og højst sandsynligt også fortager sig med tiden???

Jeg kunne også godt bruge nogle gode råd herfra til når jeg igen skal til læge.
mvh. Thyra

Sidst redigeret af thyradanebod; 14-08-2012 kl. 10:37.
thyradanebod er ikke logget ind   Besvar med citat