Se enkelt indlæg
Gammel 07-10-2008, 01:14   #13
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg skal også lige gøre helt klart at jeg ikke støtter socialbedrageri , men man skal også kende hele historien og det er meget svært at kende til alt.

Hvad ang udlandsrejser, så kan man bare tage et kig på siden her hvor det tydeligt fremgår at nogen mennesker har gået og spinket og sparet og betalt ind til en ferie for bare i sidste ende at få rykket tæppet væk under sig fordi de er så uheldige at blive syge , og det selv om hvis man er syg så kan det mange gange gavne at komme en tur udenlands ...

Så der kan være mange grunde til at folk rejser, jeg ved selv at jeg med min sygdom kan have stor gavn af at komme ned i solen engang i mellem men fordi jeg er sygemeldt (og er på ledighedsydelse) så må jeg ikke, men kan derimod ifølge min læge søge om at komme på rekreationsophold men der må jeg ikke tage min datter med, så hun skal passes i den tid jeg er væk ... det er der ingen logik i ...

Så derfor ville jeg være den sidste der ville fortælle dig hvad du skal gøre for jeg kender ikke din bekendte og jeg kender ikke hendes baggrund for at handle som hun gør,...

Så her tror jeg ikke der er nogen gode råd der er kun en ting der tæller og det er dig og din samvittighed og moral og ikke mindst din viden, du skal ikke bare være sikker du skal være 110 % sikker på at der foregår noget fordækt og så skal du tænke ved dig selv om der måske kan være andre ting der retfærdiggøre hendes handling ...

for mig lyder det som en sag mellem hende og hendes mand (når det angår børnene ) og hvad arbejdet ang så bliver hun bustet før eller siden hvis det er lønnet arbejde, og ikke mindst hvad ang ferie , så er hun ikke rejst endnu og der skal vel være noget at anmelde

Og ikke mindst så hatten af for at du har valgt at sætte navn på hvis du anmelder , jeg har selv en gruppe veninder der har anmeldt en anden veninde simpelthen fordi de blev uvenner og de andre havde ondt i røven af at hun fik nogen penge der ikke til kom hende , og ja det er foragtligt , men i min verden er det mere foragtligt først at melde det den dag man bliver uvenner og man har været viden om det meget længe (ikke det der er i dit tilfælde)