Se enkelt indlæg
Gammel 27-01-2011, 16:09   #10
maybeline2you
Afhængigheds tegn af K10
 
maybeline2yous avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-04 2010
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 356
Blog Indlæg: 6
Styrke: 15
maybeline2you er ny på vejen
Post @ victoriane træk stikket ud

træk stikket ud til telefonen, luk internettet ned, træk gardinerne for og sæt skilt på døren med teksten "Vil ikke forstyres" det lyder menlig for mig, som om det er det du har allermest brug for lige nu.

Men det betyder ikke, at du skal slettet din profil her på k10. Den kan bare stå uberørt ehn i en periode og når du igen har fundet kampgejsten, så siger du bare "HEJ her er jeg igen". Vi andre vil svare.. "Velkommen tilbage dejligt at se dig igen"

Grunden til at vi tager modet og kampgejsten skal jo findes i måden Jobcenteret behandler dig på og ikke i at du ikke magter at slås længere.

Du var højst sandsynligt slet ikke havnet i denne situation, hvis din sag forløb lige efter bogen. Desværre kan jeg jo læse, at det gør den bestemt ikke og din Sbér er et meget ufølsomt og indskrænket individ, af typen mig alene vide. Dét skal du ikke finde dig i og selv om du er ved at kaste håndklædet i ringen, så find den sidste kampgejst frem og klag til Sb´s teamchef. Bed om at få en anden sagsbehandler, idet du ikke længere har tillid til den du her. Dét er din ret, at få en ny Sbér :-)

Din Sbér er jo direkte fyldt med løgn, for selv om du er overgået til kontanthjælp, har du nøjagtig de samme rettigheder som på Sygdagpenge.

Mht. matchgrupper så er match 3 for den som er på vej ud af arbejdsmarkedet og som ikke kan aktiveres.

Husk at sammen er vi stærke og at alle k10ér er her for at hjælpe hinanden i en svær situation.


Knus Maybeline2you
Vedhæftede filer
Filtype: pdf Huskeliste_til_matchkategorisering_10-09-2009pdf[1].pdf (277,1 Kb, 579 visninger)
__________________
"En person, som kan drive sig selv videre, når anstrengelserne bliver smertefulde, er den person, som vinder." @R

Billedet skal ses som en protest. Jeg er ikke "den lykkelige ejer" af en pitbull terrier, men jeg kan godt gå fra venlig skødehund til Aggrasiv Pitbull Terrier, på 0,5 og bide fra mig
maybeline2you er ikke logget ind   Besvar med citat