Se enkelt indlæg
Gammel 19-08-2014, 08:41   #24
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 26
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Er din helbredssituation afklaret og uden muligheder for forbedringer?

Hvis du kun kan se frem til forværringer over tid, skal du afklares og IKKE aktiveres!
I afklaringen, skal der tages hensyn til skånebehov, samt sikre beskrivelse af disse, samt andre skånebehov, der ses, i den praktiske afprøvning.
Du kan derfor, efter min mening ikke bare afklares i en virksomhed, hvor der IKKE findes prof. personale, til denne del.

Din læge skal selvsagt beskrive, de skånebehov han mener der måtte være. Resten er selvsagt kommunes opgave, hvorfor der iøvrigt skal denne afklaring til af restarbejdsevnen.
Ellers giver disse forløb jo ingen mening, hvis lægen på forhånd blot kan beskrive det hele. (Det gjorde man i gamle dage. Idag er denne del praktisk).
Tilsydenladende er det en yders inkompentent sagsbehandler, jeg personligt ville klage over.
Husk at det er din sag, og du har krav på at komme videre.

Kommunen er åbentbart af den opfattelse, at du helbredsmæssigt ikke er afklaret, eller kan blive bedre, hvis du igen lære at gå på arbejde.

Alternativt må du søge førtidspension på det foreliggende, og i indstillingen beskrive, at du egentlig vil have et ressourceforløb, og/eller fleks.



VH POpiae

Sidst redigeret af popiae; 19-08-2014 kl. 08:51.
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat