Se enkelt indlæg
Gammel 17-05-2018, 19:36   #50
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg vil gerne takker de ca 50 personer som mødte op i Odense i dag til demo for Michelle og vedr. Paragraf 100 merudgifter.

Det var meget få der mødte op fra andre landsdele end Fyn fra foreningen Jobcentrets ofre.....andre fra den forening har valgt at priotere den fagforenings demo i København for at kommunerne kan få yderlige 6 millioner til at mishandle borgere for....-hvilket er noget jeg personligt ikke forstår....når nu et medlem i gruppen jobcentrets ofre afholder en demo....

Det burde være et super nemt valg at vide hvad og hvem man skal og burde bakke op om....når nu man hele tiden gentager sloganet....sammen er vi stærkere....

Det der slogan....sammen er vi stærkere....ja det famler sg noget i mine øjne når der ikke er flere der bakker op....også fra andre dele end Fyn....og ja jeg har selv valgt at deltage og bruge min sparsomme energi på at bakke op om Michelle og ofre for paragraf 100...noget meget få åbenbart kan få.....til trods for at loven siger noget andet...til trods for at jeg kommer fra Sjælland....

Jeg ved at der har været adskillige fra hele landet som gentagende gange har valgt at priotere at komme helt ind til København for at deltage i deres demoer....det burde virke begge veje..

Det slogan “sammen er vi stærkere” er jo ikke kun når tingene sker i København.....eller hvad...

Det burde gælde for hele landet....men men men....sådan er det åbenbart ikke...

Lige for prins Knud....dette er ikke henvendt til de mennesker der ligger i koma eller som ikke kan pga helbredet....eller pga penge problemer...

Det var en rigtig god demo i Odense....og Thomas Wagner....fra sjælland....valgte at komme med og synge en masse sange....heriblandt sangen Jobcentrets ofre....det var rigtig hyggelig og gav demoen noget helt specielt...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat