Se enkelt indlæg
Gammel 12-08-2017, 07:07   #117
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af phhmw Se meddelelser
https://www.avisen.dk/blogger-til-fo...er_456895.aspx

KÆRE FOLKEVALGTE TILLIDSREPRÆSENTANTER. I er blevet valgt, fordi et større eller mindre antal danskere har haft tillid til jer. Nogle af jer er valgt af jeres parti, og nogle af jer er valgt i mangel af bedre, eller som det mindste onde. Uanset hvordan man vender og drejer det, så sidder I med et tillidsvotum fra en gruppe voksne danskere.

I må være klar over, at I er valgt i en næsten demokratisk proces, fordi vælgerne forventer, at I overholder love og traditioner. At I holder det i hævd, som den danske befolkning har kæmpet for i godt 100 år.

Den tillid har I efterhånden så svært ved at honorere, at man næsten kun kan tale om ond vilje. Det er nærliggende at tro, at I gør det, fordi I aldrig har haft lyst til andet.

NU TOPPER LANDETS JUSTITSMINISTER med at ville sætte militæret ind og udføre politiopgaver. Vi skal altså til at se manglende politi i gaderne afløst af soldater. Samtidig sætter det fraværende politi, som står ved den dansk-tyske grænse og en synagoge i København, papskilte op ved vejene, for at få os til at opføre os ordentligt i trafikken. Er der slet ikke nogen af jer, som kan mærke, hvor galt det er?


Hilsen Peter
Jo vi er nogen. Jeg er rasende. Jeg har netop lige skrevet et meget langt indlæg som svar og bemærkninger til blogindlægget fra Johnny, og slået op på facebook. Deværre er jeg jo ikke inde i, hvor på på facebook det havner, men nu vil jeg snarest have hjælp fra min bror, for jeg kan jo ikke holde nallerne væk.

Citat:
Oprindeligt indsendt af phhmw Se meddelelser
http://stiften.dk/artikel/463174

Det er jo ren Knold og Tot at definere spasticitet som et ikke-handicap.

phhmw

Ja, går den så går den.

Hilsen Peter
Fysiks og psykisk udviklingshæmmede med en IQ på 48( før åndsvage, evnesvage) er heller ikke et handicap. De havner også i beskæftigelses afd.
Handicap findes åbenbart ikke mere!
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat