Se enkelt indlæg
Gammel 25-02-2013, 19:15   #937
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Exclamation

Kære Socialminister

Nu er det nok!

Socialministeriet har tidligere fremsendt – Skrivelse med orientering om lægers rolle i sager om førtidspension – og der præciseret overfor kommunerne, at de foreskrevne retningslinjer for læger overholdes.


Kære Socialminister

Når socialministeren ikke vil gribe ind overfor kommunen og lægekonsulenten, der har tilsidesat ”STATUSATTEST” fra min egen læge og gjort mig unødigt mere handicappet, er det så fordi at…
· ”Retningslinjer” for lægekonsulenter ikke, er vedtaget ved lov?
· ”Retningslinjer” for lægekonsulenter ikke ”kan vedtages ved lov”, da en læge i henhold til autorisationsloven ikke lovmæssigt kan forsvare, at tilsidesætte andre lægers journaloplysninger om en syg eller handicappet klient?


Borgmester Karin Søjberg Holst Gladsaxe Kommune vil ligesom socialministeren, ikke besvare mine breve og vedkende sig, at kommunen ikke har fulgt ”retningslinjer” for lægekonsulenter, da kommunens sagsbehandler forelagde lægekonsulenten urigtige og misvisende oplysninger om mit funktionsniveau som handicappet person i 2001.

Mit liv er blevet saboteret fordi Gladsaxe Kommune lod, og dermed groft ”misbrugte” lægekonsulenten til – at vurdere og udtale sig om, at jeg ved konkret brug af ”sagsbehandlerens” oplysninger ikke var berettiget til den af Det Sociale Nævn, senere omgjorte hjælp!
Lægekonsulenter må kun oversætte læge- og speciallægeerklæringer, set ud fra hans lægekundskaber. Hvis der mangler nogle oplysninger, skal han bede sagsbehandler om at indhente dem hos min egen læge.

Kopi til: European Court of Human Rights, Council of Europe

Venlig hilsen

Benny Gerhard
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat