Se enkelt indlæg
Gammel 27-06-2008, 23:49   #5
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Grenen13...

Du har ret, at man netop ikke kan se på alle synshandicappede, at de slås med synsproblemer.

Jeg tror, Den udstødte mener, at ANDRE ikke kan se det, SELVOM folk bruger stok osv. Det var IKKE møntet på nogen, som jeg læser det.

Jeg har, som Den Udstødte, også set, at selvom der bruges stok, førerhund osv., så tager folk IKKE hensyn til det.

Jeg har engang reddet en blind for at blive kørt over midt i det trafikerede kryds ved Nørreport Station. Han gik med blindestok direkte ud i krydset med flere hundrede mennesker, der så det.

Jeg løb hen til ham og sagde, at han var på vej ud i krydset og spurgte, om han ønskede hjælp. Jeg var rystet, og jeg glemmer det ALDRIG.

Folk tager IKKE hensyn.

Men jeg håber da, at det bliver bedre en dag. Det er vist en meget lang og sej kamp.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat