Se enkelt indlæg
Gammel 05-07-2011, 08:40   #7
kandelsdorff
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-06 2010
Indlæg: 244
Styrke: 14
kandelsdorff er ny på vejen
lægen sagde at man blev lidt svimmel og træt af medicinen- dog er den klinget af ca kl 3 i nat- men her til morgen skulle jeg jo tage igen. sidegevinst og sidegevinst- det eneste gode er at det kan tage toppen af smerter ne og de stråling jeg har ned i begge ben er til at leve med nu- så overlever jeg nok lidt bivirkninger

jeg har lige fpr få minutter siden snakket med min sagsbehandler- lægekonsulenten syntes bestemt jeg er for ung til at få pension- og jeg forsvarede mig med at sygdom jo ingen alder har- men der skulle en ny general helbredsattest til, samt en reumatologisk speciallægeerklæring( de vil have afsluttet alle papirer selvom at jeg står i et forløb med udredning af min gigt, og det er noget forholdsvis nyt de ha ropdaget ved en knogleskintigtrafi)

så nu sidder jeg her og tænker- hvor lang vente tid er der så hos sådan nogle- og hvem er den bedste reumatolog i hele danmark?? for hans lund og haga fra esbjerg vil jeg godt springe over... nogen der ha ren de kan anbefale?? også selvom det er i den anden ende af landet- det skal bare være hos en som ikke lige gir mig et dask med en gummihamme rog siger jeg intet fejler...
kandelsdorff er ikke logget ind   Besvar med citat