Se enkelt indlæg
Gammel 22-04-2016, 15:09   #12
Gana
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2015
Indlæg: 408
Styrke: 10
Gana er ny på vejen
Jeg tænker at en advokat vil være på sin plads her? for det er ret kringlet og du kan ikke forvente at kommunen kender lovgivningen - desværre...

så hvis jeg var dig, ville jeg printe det hele ud - inkl de § der er i spil, og inkl lønsedler (bevis for arbejde) samt bevis for dit firma (lukkedag), udbetalingsmeddelelser og hvad du ellers har modtaget fra kommunen. Og så ville jeg finde den nærmeste advokatvagt og møde op der og spørge hvad hxn mener?

Hvis du bor i KBh (?) er der en retshjælp der er mere dybdegående end mange andre steder, men det ved jeg jo ikke om du gør.

Inden du gør det her, synes jeg du skal skrive en mail (meget gerne via e-boks) og bede om at få forlænget din partshøringsfrist, med henvisning til at det er mange forskellige § og tungt lovstof der ligger til grund for afgørelsen, og at du derfor er nødt til at få advokatbistand inden du kan svare på partshøringen.
Desuden skal du gøre opmærksom på at afgørelsen er til ugunst for dig og du derfor mener det er rimeligt at bede om udsættelse af fristen.

Ide?
Gana er ikke logget ind   Besvar med citat