Se enkelt indlæg
Gammel 18-05-2014, 09:14   #9
Eln
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 18-05 2014
Indlæg: 151
Styrke: 10
Eln er ny på vejen
Post Forlængelse af sygedagpenge og førtidspension efter paragraf 17

Hej
Jeg er meldt syg fra sept. 2011, på grund af en arbejdsskade. I 3 marts 2014 fik jeg svar fra ask. Min arbejdsskade kunne ikke godkendes fordi der mangle dokumentation. Derfor sendt jeg klage over afgørelse og det blev videre sendt til Ankestyrelsen.
Men kommunen stoppe min sygedagpenge fra d. 23 marts 2014. Det er langt historie i min sag med mange fejl fra sb siden. Men nu sendt kommunen en afgørelse som de forlænge sygedagpenge op og med til d. 19 maj 2014.
Jeg har besluttede mig at bruge det chance og derfor sendt jeg d. 13 maj 2014, ansøgning af førtidspension efter paragraf 17.
Jeg har gjort det da sagsbehandler vil ikke forlænge sygedagpenge alligevel i min sag er helt klart at der kan forlænges efter 27 stk. 4. Den dato kommunen har besluttet at stoppe sygedagpenge var jeg under afklaringsforløb af arbejdsevne på Reva center. Jeg vil meget gerne høre fra jer. Er det ok jeg har gjort det eller ikke? Hvad er mine muligheder nu?
Jeg kan ikke få kontanthjælp eller a- kasse som kommunen henvise mig til. Jeg er stadigvæk syg for ca to uge siden var jeg indlagt akut på sygehus med TCI.
Eln er ikke logget ind   Besvar med citat