Se enkelt indlæg
Gammel 03-05-2010, 01:29   #3
Linnea
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2009
Indlæg: 6
Styrke: 0
Linnea er ny på vejen
sv til fillemusen

Tak for svar.
Det med at skal afprøves i andre jobs, er de noget man SKAL? Min nuværende chef vil gerne beholde mig i eget job, men på flexvilkår. Jeg har to special læge erklæringer der nævner jeg ikke forventes at blive rask. Og arbejdsprøvninger i andre erhverv virker en anelse omsonst. Jeg er ansat på 37 timer, men det klarer jeg ikke længere. Lige nu arbejder jeg ml. 22 og 29 timer/uge. Og når jeg er op på de 29 timer, er der intet liv ved siden af...så er det bare sove og restituere sig Og det er ikke sjovt. Efter hvad jeg hører mig frem til, er der stor forskel på hvad man visiteres til flex på, det kan jeg se i min egen afd. Men, det er vel bare at "komme ind i kampen" og se hvor det bringer mig hen.. alternativt bliver jeg fyret, vel forståeligt nok at min arbejdsgiver ikke kan have mig ansat påp 37 timer, og jeg kunne arbejder ml 22 og 29. Men det virker bare så mærkeligt at jeg kan ende med det, når der vitterlig er ordninger der kan hjælpe med at fastholde mig, hvad jeg allerhelst vil. Vi får se, jeg melder tilbage når jeg ved mere - snart forhåbentligt/ hilsen Linnea
Linnea er ikke logget ind   Besvar med citat