Se enkelt indlæg
Gammel 04-01-2014, 11:57   #4
Stonie
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 26-05 2010
Lokation: Værløse
Alder: 61
Indlæg: 167
Styrke: 14
Stonie er ny på vejen
Helt uenig

Det kan jeg slet ikke kende !!!
En røvsur madamme ringede mig op og stillede nærgående spørgsmål.
Ifm. en klage skulle de undersøge lidt mere. Der blev, på meget mistænkelig vis, stillet spørgsmål om en senere periode end den klagesagen drejer sig om...
Ved gennemgang af hendes såkaldte resume af samtalen har hun udeladt en masse spørgsmål og mine svar. Alle sammen ville være til min fordel i min sag.
Til gengæld har hun fremhævet latterlige ting som grundlag for at fastholde deres afslag, og altså kun de ting som kunne være til ugunst for mig !!!

Det viste sig så senere, ved Aktindsigt, at jeg var blevet anmeldt for Social Bedrageri for et år siden. En helt igennem falsk anklage, som de tilsyneladende ikke har gjort en skid for at be- eller afkræfte....
Overvågningssagen kom oprindeligt fra Furesø Kommune og er så blevet videregivet til UD. Den kom fra en person i DAB som var stoppet 3 måneder før han angiveligt skulle have henvendt sig til kommunen med anmeldelsen på vejne af DAB. Personen kan på ingen måde have kendt til mig da jeg først kom ind i billedet 2-3 måneder after han havde sagt op....

Alle 3 påstande i anmeldelsen lod sig meget meget nemt modbevise, med det var åbenbart ikke interessant lige at checke det !!!
De ville meget hellere opføre sig som Stasibøller og stille underlige spørgsmål... Og lade én tro at nu var man altså overvåget, så pas på !!!
__________________
"Du er ikke syg nok til at få Førtidspension"....
"Nej, men det bliver jeg inden jeg er færdig med jer"
Stonie er ikke logget ind   Besvar med citat