Se enkelt indlæg
Gammel 15-10-2015, 09:59   #22
lgkh62
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 08-02 2013
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 602
Styrke: 12
lgkh62 er rigtig godt på vej
Du skal være have været igennem en arbejdsprøvning nogle mange arbejdsprøvninger, hvor der konkluderes/ beskrives hvordan din arbejdsevne er.

Når din arbejdsevne er afklaret og din situation stationær kan din sagsbehandler indstille sagen til et Rehabiliteringsteam, hvis sagsbehandleren vurderer din sag fyldt belyst.

Det er Rehabiliteringsteamet, der indstiller dig til førtidspension, flexjob eller ressourseforløb.

Søg løbende aktindsigt og glem alt om du synes det virker som om du ikke stoler på dem. Det er din mulighed for at holde overblikket på egen sag hvilket er essentielt.
Aktindsigt er din mulighed for at se om referater er korrekte og fyldestgørende, om speciallægeerklæringer, lægedokumenter er journalført på din sag.
F.eks. Min MR scanning som jeg afleverede personligt til min sagsbehandler var ved aktindsigt ikke tilført min sag.
Det vigtigste papir som viste svære skader. Således viste sig også mangler på dokumenter i ASK.

En vikar sagsbehandlers referat på Kommunen kunne jeg slet ikke genkende mig selv i
Fejl i hvad jeg havde lavet, fejl i sygdom og gener, fejl i hvad der blev aftalt hvad der skulle ske indtil næste gang vi skulle mødes.
Som jeg skrev i klagen til Jobcenteret efter jeg havde fået aktindsigt må hun have blandet en anden persons sag ind i min sag

Så søg AKTINDSIGT fordi det gør at når du får en afgørelse ved du at det er på baggrund af korrekte dokumenter / beskrivelser
af din arbejdsevne og arbejdsskade.

Sidst redigeret af lgkh62; 15-10-2015 kl. 10:11.
lgkh62 er ikke logget ind   Besvar med citat