Se enkelt indlæg
Gammel 12-08-2011, 23:09   #1
MissSwitchie
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-01 2010
Indlæg: 43
Styrke: 15
MissSwitchie er ny på vejen
Måske er 10 års kamp snart slut ?!

Hejsa Alle,

Det er et stykke tid siden jeg har været her sidst, men har simpelthen ikke kunne finde overskuddet.

Sagen er den, at i samråd med min læge bliver der søgt en ftsp - efter snart 10 års kamp. De har allesammen haft en rundbordssamtale, hvor alle mine behandlere mødte op på kommunen, og blev alle enige om, at det her var det rigtige at gøre, da alle behandlingsmuligheder er udtømte nu og alt er blevet afprøvet.

Min sagsbehandler indstiller mig til en ftsp, og i foregårs havde hun det aller aller aller sidste stykke papir fra min læge. Nu er alt modtaget, både fra distrikt psykiatri og andre behandlere. Jeg kan simpelthen bare overhovedet ikke beskrive med ord, hvor hård denne her tid er. Det har virkelig suget det sidste energi ud af mig, og jeg aner faktisk næsten ikke hvordan jeg skal kunne vende tilbage til et "nogenlunde normalt liv" igen. Måske skal man efter sådan en hård kamp her ovenikøbet have hjælp til bare at kunne få "vejret" igen, pyha.

Min sagsbehandler siger min sag kommer med på mødet til september, og hvis den går igennem der ryger den videre i oktober. Men stadigvæk, selvom vi har en god sag er risikoen meget stor for den ikke går igennem. Bare tanken om det, at være så langt nu, og der stadig er sådan en lille chance for den går igennem - jeg kan simpelthen næsten ikke holde det ud.

Hvordan havde i andre det i dette tidsrum? Hvordan fandt i kræfterne?
MissSwitchie er ikke logget ind   Besvar med citat