Se enkelt indlæg
Gammel 03-12-2011, 16:54   #12
nala
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 14-07 2011
Indlæg: 70
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
nala er ny på vejen
Hej Peter.

Jeg bor i Holbæk kommune, og super tusind tak, er godt nok glad for den respons jeg her får... Jeg skal afsted nogle timer om lidt, men vil straks gå på siden her, når jeg vender retur, for at se dit svar...

Hej Lum.

Jeg har ikke skrevet under på noget, og har også på mail, at jeg ønsker at få den ressource profil tilsendt, så jeg kan læse den igennem, selvom jeg selv har skrevet den. Denne har jeg ikke fået tilsendt, men det står på en mail til hende.

Det jeg ikke forstår er at jeg faktisk er hundesyg, og forstår ikke hun kan presse mig til at få afklaring eller behandling, det var ikke begge dele hun forlangte. Og nu får jeg behandling, og så får jeg sådant et svar, som førskrevet ind fredag, hvor jeg ingen muligheder har for at handle.
Det holder jo ikke. Jeg kan da ikke ligge og bliver opereret, velvidende om at risikoen er så høj for lammelse, samtidig med at kommunen sætter mig i en gråzone, så jeg mister min eksistens. Det er der da ingen mennesker der kan holde til.
Jeg har ingen der kan hjælpe mig økonomisk.
Jeg forstår det simpelthen ikke. Jeg har jo skrevet og skrevet, hvad jeg kan gøre, for ikke at ryge derud, og det hun har sagt hele tiden, det var at jeg skulle rykke for en behandling, og ingen kan jo sige, hvordan jeg har det efter en operation, af denne kalibre. Der er også skrevet tilbage i foråret, at jeg gerne ønsker at komme i en aktivering, tror jeg det hedder, men dette kunne jeg på daværende tidspunkt ikke, da jeg jo skulle have stråler i 6 uger. Hun har hele tiden sagt at jeg ingen diagnoser har, selvom på MR påviser, slid, prolapser, osv, samt en EMG undersøgelse, som påviser en nervebetændelse.. Hvorfor har hun så skubbet på, at jeg skal have en behandling, når det var en afklaring hun var ude efter??

Sidst redigeret af nala; 03-12-2011 kl. 17:21. Årsag: 2 indlæg lige efter hinanden lagt sammen til 1...
nala er ikke logget ind   Besvar med citat