Se enkelt indlæg
Gammel 27-06-2013, 14:06   #11
mik16
Talknuseren
 
Tilmeldingsdato: 27-02 2011
Lokation: Lolland
Alder: 67
Indlæg: 1.272
Styrke: 15
mik16 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af tm1978 Se meddelelser
Tak for hjælpen alle sammen.
Jeg har lige haft ringet til min jobkonsulent. Han var ked af at han havde glemt at informere mig om at der kom det brev. Han mener det er dårligt formuleret, det med at man bliver selvforsørgende.
Han siger det er korrekt at ledighedsydelsen stopper, for nu går jeg over til løn + tilskud fra kommunen. Men jeg skal se det sort på hvidt før jeg tror det. Stoler bare IKKE på systemet.

Jeg har også lige fået en mail fra min sagsbehandler, at jeg kun har ret til 15 dages ferie i år. Det forstår jeg ikke. Den sag blev min jobkonsulent også lige sat på. Jobkonsulenten lovede også at ringe og snakke med min chef angående ansættelseskontrakten. Jeg skal jo vel give mit kontonr. ellers kan de vel ikke give mig løn. Det mente han også de skulle have.
Puha, sådan noget kan jeg bare ikke håndtere. Man når lige at blive glad for at få 9 mdr. ansættelse og så bliver man lige pillet ned inden man overhovedet er blevet ordentligt ansat...

Tak for tillykkerne, det er desværre kun i 9 måneder, men jeg er glad for det.
15 dages ferie er helt korrekt.. Som citatet viser:

Du får ledighedsydelse ved ferie på mellem 3.230 kr. og 3.585 kr. om ugen (2012). Det svarer til mellem 82 % og 91 % af højeste dagpenge.
Du får ret til at holde ferie med ledighedsydelse allerede det første ferieår, du er ansat i eller søger et fleksjob. Ferieåret går fra 1. maj til 30. april, og alt efter hvornår du bliver godkendt til eller ansat i fleksjob, kan du afholde følgende antal feriedage med ledighedsydelse:

15 dage, hvis du bliver godkendt til eller ansat i fleksjob mellem d. 1. maj og d. 31. juli.

10 dage, hvis du bliver godkendt til eller ansat i fleksjob mellem d. 1. august og d. 31. december.

5 dage, hvis du bliver godkendt til eller ansat i fleksjob mellem d. 1. januar og d. 30. april.

I det følgende ferieår ret til 25 feriedage med ledighedsydelse.
trukket feriepenge, du har optjent i et tidligere job, fra din ferie-ledighedsydelse – men kun, hvis din optjente ferie og din ret til feriedage med ledighedsydelse sammenlagt bliver mere end 25 feriedage.

Og 9 mdr i fleksjobbet er bedre end intet ;-)

Du kan roligt stole på at du får løn PLUS tilskud.. Husk at JEG ikke er "systemet" ;-)

Sidst redigeret af mik16; 27-06-2013 kl. 14:13.
mik16 er ikke logget ind   Besvar med citat