Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 02-03-2014, 21:01   #1388
Trex
Hjemmevant på K10
 
Trexs avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2012
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 293
Styrke: 12
Trex er ny på vejen
Jamen det der er sket, det er at jeg oplever den smager oftere pg oftere brændt og det går mig på, når jeg lige har proppet en go sjat penge i den.

Jeg gik ud fra at jeg skulle følge det skema.så laver et eksempel ude til venstre går vi op på 2.1 ohm og følger den ind til den rammer 8 watt i det grønne, så følger jeg den ned og der står 4.1 volt. Det jeg så har gjort er at stille den på 8 watt, og der efter skiftet til volt også sat den på 4.1 volt. Også har jeg dampet på den, og der har det smagt brændt ?

Det jeg ikke forstår er at du siger man kun må stille på en, enten volt eller watt. Men det jeg ikke forstår er at den er jo ikk automatisk, ligesom itaste 134 der kan man kun stille watt, volten regner den selv ud. Men det gælder jo ikk for SVD hvis du stiller den på 8 watt, og volten står på f.eks 3.6. Så bliver den altså også på 3.6 volt selv om man så ændre watt til 7...

Lad mig høre præcis hvad din er lige nu, uden at du ændre på det. Så altså du kun kigger hvad watt står på, også hvad volt står på?

Må indrømme at min kylling hjerne er stået af her
Trex er ikke logget ind   Besvar med citat