Se enkelt indlæg
Gammel 04-05-2019, 09:47   #164
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.673
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Giv ALDRIG op, hvis du rammes af sygdom.

Alt for mange mennesker, børn, unge, voksne og ældre rammes af handicap.

Uanset, om du er ramt patient eller pårørende, hvor et familiemedlem bliver reduceret til en sygdomsbyrde med alvorlige handicaps, skal rådet fra mig lyde:

Uanset alvoren i dine handicaps, skal du aldrig give op. ALDRIG!

Personlig blev jeg selv færdigbehandlet på landets førende neurokirurgiske hospitaler og udskrevet i Metadonbehandling, uden gangfunktion i en kørestol, som jeg befandt mig i 24/7 i ca 5 år. Alle behandlingsmuligheder opbrugt, patienten færdigudredt og hjemsendt i Metadonbehandling og hjemmesygeplejerske.

Pårørende og patienter, I bør se denne udsendelse "Min fantastiske hjerne" fra DR og meget nøje lytte til de forskellige speciallægers udtalelser.

https://www.dr.dk/tv/se/my-amazing-b...hjerne#!/00:00

Se, hvor sort det ser ud, for denne ene patient.

Fokuser ikke på selve patientens diagnose, men lyt nøje til lægernes professionelle udtalelser. Diagnosen kunne være en hvilken som helst.

Måske stille dig selv spørgsmålet om vi i Danmark i dag, anno 2019 er dygtige nok til at optræne svært handicappede patienter?

Min personlige erfaring er, at vi er IKKE dygtige nok.

Jeg opfordre ikke til ulovligheder, men håber at denne fine udsendelse kan bevares for eftertiden, som eksempel på, ALDRIG at give op.

På et tidspunkt slettes udsendelsen desværre.

Hvordan kan man gemme udsendelsen for eftertiden?

Hilsen Peter , der kan gå 15 km, køre MC og lever næsten normalt, som kronisk §4 smertepatient grundet tidligere tidsspilde med indholdsløse genoptræningsforsøg.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat