Se enkelt indlæg
Gammel 06-10-2011, 18:13   #30
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Hej e77.

Det hvad din arbejdsprøvningssted forventer af dig, synes jeg næsten du bør snakke med jobcentret om, altså din sagsbehandler. Du kan f.eks. skrive en mail til dem.

Det er vel ikke din egen arbejdsplads? Når det er et andet sted og det kun for at arbejdsprøve dig, når du er sygemeldt, synes jeg ikke selv, de bør sætte for høje forventninger, nu hvor du ikke er lønnet hos dem. Og at du har skånebehov, som skal overholdes. Bliver de ikke overholdt hos en arbejdsgiver, bør jobcentret lige have en snak med denne arbejdsgiver... Måske er det ikke så nemt, når der er flere kollegaer, og hvis de "undrer" sig over, at du holder "pauser", så kan jeg kun anbefale dig at være åben og fortælle dem grunden til det - at du har nogle skånebehov. Men det er svært nogengange sådan noget. Ikke alle mennesker kan være lige forstående...

Synes også at du bør tage en snak med lægen om dine smerter, og de bivirkninger, du har. Om lægen måske kan kontakte jobcentret og sige, at du bør kunne få lov at gå op til f.eks. 1-1½ time før tid, hvis du får det dårligt.

Prøv at lave en dagbog hver dag over, hvordan dagen er gået (beskrive lidt dine smerter, hvad du lavede). Så kan du vise det til din sagsbehandler senere, så denne kan se, hvordan du har haft det.

Sidst redigeret af curls; 06-10-2011 kl. 18:19.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat