Se enkelt indlæg
Gammel 05-10-2013, 17:25   #39
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Som jeg forstår halv kraft i 2014...

Hvis man falder ind under disse regler....og man (hvis det nu kørte på fuld kraft som det kommer til i 2015) ville få trukket feks 2000 kr af sin kontanthjælp pga af den samlever man bor sammen med tjener for meget til at man kan få fuld kontanthjælp...

Så vil man i 2014 kun få trukket 1000 kr af sin kontanthjælp...og når det så bliver 2015...ja så vil de trække de fulde 2000 kr...

Eller hvis du bor sammen med en som tjener så meget at du slet ikke vil kunne få kontanthjælp....ja så vil du i 2014 få halv kontanthjælp udbetalt....og så først når vi runder 2015 ja så tager de det hele...

Jeg kender ikke lige grænserne for hvor meget ens samlever skal tjene før de snupper ens kontanthjælp.

Det er ihvertfald sådan jeg har forstået det....men det er jo ikke sikkert at jeg har forstået det korrekt....men det er ihvertfald mit bud på hvordan det bliver...om ikke andet indtil jeg bliver klogere på det...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat