Se enkelt indlæg
Gammel 15-02-2014, 22:51   #16
evelyn
Hvor skulle jeg ellers være
 
evelyns avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-04 2013
Indlæg: 194
Styrke: 12
evelyn er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af BEH Se meddelelser
Hej

Tak for din kommentar.

Det du har taget med i citat har jeg kun skrevet her til K10 og er noget af esensen af min anke til Ankestyrelsen over at jeg ikke blev indstillet til en førtidspension og dele min oplevelse med jer og input til den videre proces.

I forhold til DR, TV2 og læsebrev til JP som har været i avisen i denne uge hedder overskriften - Når livet sættes på standby og i en generel vending til gavn for alle sygemeldte og slutter med afsnittet:

"Jeg har skrevet til beskæftigelsesminister og politiske partier og fået enkelte svar. Men summa summarum, så har vi nu fået et system i Danmark, hvor man sætter livet på stand by for personer som mig. Vi kan vente, vente og vente. Man kunne ligeså godt aflive os, det ville både være mere humant og billigere, hvis jeg må komme med et forslag.

Vi lever i et velfærdssamfund, hvor vi alle sammen skal bidrage til samfundets opretholdelse, og det har jeg gjort og gør, men det er ikke rimeligt at have en sådan kassetænkning, der gør os mere syge og belastede."

---------

I forhold til beskæftigelsesminister og andre politiker har jeg en kombination og hvor jeg kommer med konkrete spørgsmål ud fra tolkning af loven og konkretiseret det i forhold til egen historik.

Så det ligger mig meget på sinde at sætte fokus ikke kun på egne vegne men de sygemeldtes situation og målretter mine indslag. Samtidig en balance da jeg har begrænset overskud pga. helbredet.
Tilader mig at samle denne historie i en fælles tråd, hvis det er i orden med dig, BEH
http://www.k10.dk/showthread.php?t=29178
evelyn er ikke logget ind   Besvar med citat