Se enkelt indlæg
Gammel 25-09-2009, 23:33   #6
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Nogen dage kan jeg være så træt af systemet og økonomien at jeg tænker så hul i det ... Nu går jeg bare ud og finder mig et job og så arbejder jeg til jeg segner..

Når disse tanker kommer så laver jeg en ordentlig gang rengøring eller går en lang tur...

Resultat jeg kan ikke bevæge mig de næste tre dage og al tanke i retning af jeg vil arbejde til jeg senger er væk

Kan det tænkes at det er sådan du har det lige nu ??

Det er ikke ualmideligt at når man får sin pension så kan man ryge i et sort hul man kan sidde og vente på at blive rask (for det er hvad kommunen hele tiden siger ) eller man kan blive grebet af en lykkerus ..

Jeg ved ikke om det er noget i den stil du ligger under for lige nu

Men som de andre skriver så er der nu noget skævt ved at du kan have fået en pension og så mener at du kan klare en uddannelse af den kaliber ...

Jeg har selv en søn der er igang med pædagog uddannelsen han har dårlig ryg og dårlige hænder ... han er så igang på alm vilkår og på su ..

Da han havede sin første praktikperiode var det i en vuggestue-børnehave og her var der mange løft børn der skulle skiftes børn der skulle trøstes osv ...

Når han kom hjem fra arbejdet kunne han gå lige på hovedet i seng pga udmattelse og træthed i hovedet og smerter i ryg og hænder ...

(nu 2 praktik periode er det i sfo og det går meget bedre ) men man skal jo igennem det hele når man uddaner sig har du tænkt på det ?

Tror du at du kan klare det ?

Jeg aner ikke hvad du fejler men er det noget fysisk så husk at det er et erhverv der slider gevaldigt på din krop , og fejler du noget psykisk så kan det også være et problem i forhold til sådan et job , børn i dag kan være mere end stride ...

Hvis du mener at du kan klare en sådan uddanelse , ja så vil jeg nu også sige at der er gået noget galt da du blev pensionist så var det måske mere en revalidering du skulle have haft ?

Prøv at snakke med din sagsbehandler om det hvis du mener at det måske heller skulle have været en revalidering og så tag den derfra ..
  Besvar med citat