Emner: sygemeldt.
Se enkelt indlæg
Gammel 16-11-2007, 20:05   #7
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
LeneP bortset fra sygdommen så tror jeg ikke at jeg skal klage , jeg har ingen problemer med hverken jobkonsulent eller sagsbehandler , min sagsbehandler kommer og besøger mig på tirsdag hvor vi skal finde ud af hvad der skal ske nu, så mit største problem er nok at de ikke kan finde ud af hvad jeg fejler (de ved det er d vitamin mangel ) men ved ikke hvorfor det kunne blive så stort og mener at der må ligge sygdom til grund for det ...

derfor er mine børn også blevet tjekket nu og min største søn har det også , så han skal også igennem hele møllen nu, som de fleste nok kan forestille sig så er det 150 gange værre når man finder ud af at det også rammer ens unger, lige nu er jeg langtidssygemeldt og ingen ved hvor længe det kommer til at tage...

Jeg har skrevet alt ned med kommunen og alle kontakter og sætter hele forløbet på her på siden , når der er sket noget mere, men indtil nu ser det nu ud til at min kommune har tænkt sig at tage den menneskelige maske på
(men det kunne nu også være godt for bruger af k10 at læse om, det er jo ikke dem vi ser flest af )


Men kan da mærke at jeg har fået det lidt bedre nu og at behandlingen har virket lidt selv om det ikke har været optimalt , er begyndt at tænke arbejde igen, men ved også at det kommer til at gå helt galt , så når jeg ellers er vågen og nogenlunde oven i hovdet , ja så må jeg tage min tur her på K10 he he ...

finde nogen politikkere at hærge det kan jeg nok også godt

du må have en god weekend
  Besvar med citat