Se enkelt indlæg
Gammel 21-09-2010, 16:24   #8
jsn
Mit andet hjem K10
 
jsns avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2009
Lokation: Aalborg
Indlæg: 600
Styrke: 16
jsn er ny på vejen
Det kommunen gør er en overtrædelse af grundlovens §77

Citat:
§ 77
Enhver er berettiget til på tryk, i skrift og tale at offentliggøre sine tanker, dog under ansvar for domstolene. Censur og andre forebyggende forholdsregler kan ingensinde på ny indføres.
Jeg er selv blevet truet af Aalborg Kommune til at fjerne tekst fra min hjemmeside og indlæg på min blog.

Den § de brugte mod mig var
Citat:
§ 267. Den, som krænker en andens ære ved fornærmelige ord eller handlinger eller ved at fremsætte eller udbrede sigtelser for et forhold, der er egnet til at nedsætte den fornærmede i medborgeres agtelse, straffes med bøde eller fængsel indtil 4 måneder.
Problemet ligger dog i at deres læge blandt andet skrev at jeg spillede for at få en større erstatning, også selvom at 5 speciallæger, en MR og en ultralyd sagde det modsatte.

At deres læge skrev falsk, det vil sige ændrede på det der blev sagt.(hun kunne jo heller ikke vide jeg optog det, så dermed kunne bevise det)

Så deres henvisning virker ikke da jeg kan bevise det, men valgt et at fjerne det..
Har så senere haft fat i lægeetisk nævn, for at få dem til at gøre noget. Men efter deres brev kan de kun gå ind i sagen hvis lægen er medlem af lægeforeningen.
__________________
Sigenstrøm.dk
Førtidspension pr. den 01-06-2011

Sidst redigeret af jsn; 21-09-2010 kl. 16:33.
jsn er ikke logget ind   Besvar med citat