Se enkelt indlæg
Gammel 02-08-2016, 22:20   #6
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeps,det kan justeres efterhånden...hvis det ændre sig...

Det samme kan timetallet...hvis det bliver sat ned eller op..

Nu vurdere man ikke effektiviteten over en dag....men vurdere den over en periode...

Så det er den samlede vurdering der udgør hvor effektiv man er...

Ja den kan være meget varierende...men det skal fastslås så tæt på at arbejdsgiver og du ikke mister penge på det..

I nogle af de sager jeg har set...ja der får jeg det indtryk at visse jobkonsulenter foreslår en lavere effektivitet end den borgeren reelt har...for på den måde af give arbejdsgiver en gulerod i forhold til at ansætte borgeren..

Dette er ikke lovligt skal man bare vide...men mange gange tier folk stille...fordi de bare er glad for at blive ansat...og kan arbejdsgiver tjene lidt ekstra ja så er chancen for at blive ansat meget større..

Det var derfor jeg nævnte at man kun får penge ud fra de effektive timer..fra arbejdsgiver..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat