Se enkelt indlæg
Gammel 09-12-2007, 22:51   #33
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Fik så igen brev fra kommunen en lørdag , denne gang den aktindsigt jeg havde søgt om , og jeg skal hilse og sige at jeg bestemt ikke har noget mod at modtage den når den er sådan en lørdag....

Min sagsbehandler har lagt ALT med og jeg mener ALT helt tilbage til den første dag jeg blev sygemeldt fra arbejdet i en helt anden kommune og frem til nu, der er læge papir , arbejdsprøvninger ressourceprofiler psykolog udtaleser osv og det vil så sige at det er min gang igennem tre kommuner , der er godt nok også så mange at de var i to kuverter af de store og ikke kunne være i min postkasse he he ...

det er kun lidt over et år siden at jeg sidst fik aktindsigt og der var vel ti stykker papir så da jeg så de to kuverter tænkte jeg godt nok .. øhhhh hvad har jeg gjort (det var sq godt nok en del ting hvis det kun var fra det sidste år )

Jeg har hele tiden troet at jeg blev syg i 02 men kan nu se at det var 01 der kan man bare se , så meget for hukommelsen ...

Så det er en af grundene til mit fravær her på siden, jeg er ved at lære mig selv at kende he he


ville ønske at alle fik deres aktindsigt på den måde, det er meget nemmere at få et overblik

ville bare lige oplyse om at det godt kan lade sig gøre for en sagsbehandler at sende dig alt du har brug for (har skrevet pænt tak til min sagsbehandler )

Hejdien

PS selv min jobportal fra jobcenteret er med
  Besvar med citat