Se enkelt indlæg
Gammel 07-10-2008, 21:28   #24
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Det kan være jeg ikke forstår problemet, og derfor svarer som jeg gør....

Altså hvis du selv synes der er grund til at anmelde en person, så anmeld personen! Hvis du mener at vide at både børn og kvinde på sigt kan have gavn af en anmeldelse, jamen så go for it. Men stå i det mindste ærligt frem og anmeld med navn, så kvinden kan få mulighed for at ytre sig - det er næsten synd hvis hun skal til at gå og gætte sig frem til hvem anmelderen er og gøre alle til hovedmistænkte, fordi den rigtige anmelder ikke tør stå ved sin moral og sin holdning. Det belaster omgivelserne på en rigtig ubehagelig måde.

Synes en anmeldelse skal være fair overfor den der står til at blive knaldet!
At stå frem er det mindste man kan gøre, ellers synes jeg det er ondt og kujon agtigt.

At anmelde en spritbilist som på sin vej er i overhængende fare for at slå andre ihjel, er ligesom en hel anden sag - man anmelder for at redde liv, også spritbilistens! At lade en spritbilist fortsætte er medvirkende til at man selv kan ende med drab på samvittigheden hvis uheldet sker. Synes det er uden sammenligning.

Jeg er Feks også ret ligeglad med om naboen får lavet hustag af ''suspekte personer'' eller om genboen begår socialt bedrageri og bor halv delen af året i Toscana selvom hun på kommunen fortæller hun aldrig forlader Østerbro.
Jeg synes jeg har rigeligt at holde sammen på, at jeg ikke også kan begynde at holde øje med omgivelserne og lege anmelder i min fritid.

Meget muligt jeg er ramt af de nedrullede gardiner og skyklapperne, men folks gøren og laden og motiver gider jeg ikke beskæftige mig med. Alt det der må kommunen selv rende rundt og finde ud af, de har teams til at undersøge alle de der ting, og hvis de fejler, så er det deres egen skyld. Det kan aldrig blive min! Jeg får heller ikke medalje eller løn for at påtage mig DERES opgaver......men det kan da være at de skulle uddelegerer nogle af de der stikkerjobs til særlig ivrige fleksere, måske kan man blive anmelder, hahahaha Kan næsten se Hjorten nikke anerkendende.
Ninja er ikke logget ind