Se enkelt indlæg
Gammel 06-10-2018, 08:33   #1
Pepsi1
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2018
Indlæg: 49
Styrke: 6
Pepsi1 er ny på vejen
kommunen ageret ikke som aftalt

Hej jeg var i møde i min kommune i Jan 2018 sammen med min Partsrepresentant , samt min sagsbeh og afd leder.På dette møde blev det aftalt at min sag skulle samles og sendes til Klinisk Funktion (jeg har bevis på det da samtlige akter i min sag sendes videre dertil via mediconnect fra min e-boks) nu her i sept har jeg fået svar fra både friklinikken og regionen bekræftet at DE INTET HAR NOGLE DOKUMENT i min sag det har jeg fra både deres juridiske afd samt fuldmægtig.
Det eneste som er kommet derfra er en kort udtalelse på 12 linier (den 15 marts) fra en sundhedskoordinator som i 2016 deltog i mit 1a Rehabteammøde og hun har efterfølgende ikke varet i kontakt med mig efter 2016, har også fået bekræftet at denne person er ansat som sundhedskoordinator i regionen.
kan nogen oplyse mig om hvorfor min kommune har sagt at min sag skulle og har varet i klinisk funktion men jeg sidder nu her med bevis på at sådan er ikke tilfældet? har de bedraget mig? vi hade lavet en aftale som de ikke overholdt? hvorfor har de gjort sådan?
mvh P
Pepsi1 er ikke logget ind   Besvar med citat