Se enkelt indlæg
Gammel 21-08-2015, 17:30   #21
Mikey
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-02 2014
Indlæg: 97
Styrke: 11
Mikey er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af ladybird Se meddelelser
Min nye sagsbehandler kan desværre ikke hjælpe mig med noget. Der er ingen grund til at afklare min arbejdsevne igen.


Der skulle efter hendes vurdering ikke være skrevet afklaring af arbejdsevne i afslagene.
Hun kan ikke se på om evt anden revalidering kan bevilges for det er ikke tilladt når jeg har en klagesag.

Heller ikke modtage ny ansøgning om revalidering.

Det bedste ville have været at min jobplan var blevet opdateret med en ny plan før den udløb. Men det ligger hos tidligere sagsbehandler.

Så jeg har ikke udsigt til andet end afvente ankestyrelsen svar i januar.

Den må jeg så lige sunde mig over.
Hej ladybird

Når du skriver ny ansøgning om revalidering - mener du så at du tænkte i at prøve med en ny uddannelse?

Et andet er, da du fik afslag på ressourceforløb, var det efter at din sag var blevet forelagt rehabiliteringsteamet?

For at få bevilliget ressourceforløb, FØP eller fleksjob er det på grundlag af at der forude er blevet udarbejdet det som hedder rehabiliteringsplanens forberedende del. Har du ikke fået udarbejdet en sådan er der ikke et sagligt grundlag for afslag på ressourceforløb. Denne forberedende del er et skema som skal udfyldes. Der indgår en del spørgsmål som du i samråd med din sagsbehandler skal besvare. Derudover skal din egen læge skrive det som hedder en læ265.

Google evt rehabiliteringplanens forberedende del og check også dette link:

http://bm.dk/da/Love%20og%20Regler/P...10/S%2037.aspx

Sidst men ikke mindst har du fået hjemsendt din revalideringssag af Ankestyrelsen. Hvad skrev de som begrundelse for deres hjemsendelse?

Håber du har mod på at svare på mine tre spørgsmål.

Mvh Mikey

Sidst redigeret af Mikey; 21-08-2015 kl. 17:32.
Mikey er ikke logget ind   Besvar med citat