Se enkelt indlæg
Gammel 05-01-2018, 07:48   #18
gisne
Har ikke tid til andet end K10
 
gisnes avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2012
Lokation: Horsens Komune
Indlæg: 2.113
Styrke: 15
gisne er ved at flytte ind på K10gisne er ved at flytte ind på K10
Jeg ville personlig intet gøre før jobcenteret har godkendt jobbet. For har de godkendt jobbet har de jo også godkendt de arbejdsfrie perioder og der vil så være en aftale ifht de arbejdsfrie perioder.

Du vil ikke kunne modtage kontanthjælp som fleksjobber. Om du vil kunne modtage ledighedsydelse i arbejdsfri perioder hvor du ikke er ledig, uden at være jobsøgende, ved jeg ikke, men jeg ville være sikker på at have det på skrift.

Men som hovedregl gives ledighedsydelse ved ledighed og hvis man ikke har optjent feriepenge til de 5 ugers ferie, tror umiddelbart at det bliver lidt svært at få det uden at være jobsøgende

Får du ikke ledighedsydelse men skal leve af det du sparer op, burde du måtte rejse, men sørg for at få det på skrift. Lige pludselig står der en ny sagsbehandler som ikke vil anerkende tidligere mundtlige aftaler og så står man der med håret i postkassen.
Jeg mailede altid spørgsmål til min sagsbehandler for så havde jeg alle svar skriftligt.

Hvorfor må du ikke have formue? Er det ikke kun på kontanthjælp at man ikke må det? Det må man ihvertfald gerne på fleksjob
__________________
Er på K10 pga fysisk arbejdsskade i ryg/skulder. Indstillet af rehabiliteringsteam til førtidspension uden ressourceforløb. Tilkendt førtidspension med virkning pr. 1. april 2014.
gisne er ikke logget ind   Besvar med citat