Se enkelt indlæg
Gammel 14-05-2017, 20:58   #14
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Skriver lige i denne gamle tråd da emnet passer perfekt...

Jeg har nu oplevet og hørt om at mange bliver stoppet i at optage deres samtaler...feks bliver folk bedt om at deres mobiltelefon skal blive udenfor imens mødet holdes da sagsbehandler tror at folk optager via telefonen...

Jeg er så faldet over dette produkt "kuglepen med skjult optager"

Jeg har set disse tidligere men til en væsentligt dyrere pris...

Så er man ude for at blive forhindret i at optage sine møder....evt pga man bare har mobilen liggende på bordet...eller fordi man bare vil gøre det diskret...ja så har man en alternativ måde at gøre det på..

Jeg har selv en af disse kuglepenne...og de virker ganske perfekt...den kan endda optage og indeholde så meget at man bare kan tænde den inden man tager hjemmefra...

Det samme når man kommer hjem igen...ja så smider man kuglepennen i sit USB stik...og kan overfører det man har optaget på sin computer og lytte til det i fred og ro..

Normalt reklamere jeg ikke for diverse produkter....men lige denne...ja den tænker jeg at der er nogle som vil kunne have brug for..

Så er du også en af dem der gerne vil optage skjult og samtidig være helt diskret og ikke blive "opdaget"....og risikere at ens møde bliver aflyst...ja så er muligheden her http://lytigen.dk/

Tager man en blok med til mødet og har kuglepennen liggende...ja så virker det perfekt...og ud over at optage...så kan den selvfølgelig også skrive...hvis man vil tage noter...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat