Se enkelt indlæg
Gammel 01-02-2010, 16:41   #196
hla72
Klart Afhængig af K10
 
hla72s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2009
Lokation: Odense kommune
Alder: 51
Indlæg: 466
Styrke: 15
hla72 er ny på vejen
Et lidt underligt spørgsmål nok...

Jeg undrer mig lidt, har lige fået en mail fra min socialrådgiver på kommunen, hun er ved at lægge sidste hånd på henvisningen til RevaHuset (og jeg tænker i mit stille sind, at det var da noget hun skulle have gjort i mandags og at det jo ih og åh hastede så meget med at få mig i afklaring ) og hun spørger om jeg har kørekort, for det skal der anføres i henvisningen.

Hvad skal Reva dog bruge sådan en oplysning til mon?

Men ja, jeg har kørekort, hvilket jeg også svarede hende. Og jeg skrev også, at jeg ikke har bil og ikke har siddet bag rattet på en bil siden jeg flyttede til Fyn i 2000 og heller ikke tør.

Der skriver hun så tilbage umiddelbart efter, at det er et standardoplysning, og at hun skriver mit svar i henvisningen.

Skal Reva vide om man har kørekort så de evt. kan sende en ud i en praktik hvor man skal køre bil eller hvad? Eller vil de sende folk til køreundervisning?
Eller hvad mon de skal bruge den oplysning til?

Nogen der har et forslag? Og er I andre også blevet spurgt om det i forbindelse med afklaring?
__________________
"Man skal aldrig sige nej til en fristelse - man ved jo aldrig, om den kommer igen" ~ Garfield

Skriver blog på egen hjemmeside: Heidi's univers/fat2fab
hla72 er ikke logget ind   Besvar med citat