Se enkelt indlæg
Gammel 23-10-2011, 16:17   #28
Nullemus
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2009
Indlæg: 142
Styrke: 15
Nullemus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Karo Se meddelelser

Husk, at du har ret til, at blive henvist til en psykiatere med henblik på special lægeerklæring, via din egen praktiserende læge .
Praktiserende læger kan godt nægte at henvise til speciallæge.

Citat:
Oprindeligt indsendt af gøjneren Se meddelelser
Nederen, så gider jeg ikke vælge nogle af dem, så vil jeg hellere selv vælge en psykiater.., har man ret til det?
Ja, men så skal du sige det til din sagsbehandler som kan rekvirere en speciallægeerklæring fra den ønskede læge.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Karo Se meddelelser
Ja, men husk på, at du skal gøre det via din egen læge ellers så skal du selv betale for den special lægeerklæring.
Igen , det er ikke korrekt, for hvis SB indhenter erklæringen udenom praktiserende læge, skal spørger ikke selv betakle for den.


Citat:
Oprindeligt indsendt af Karo Se meddelelser

Man må ikke tage kun en sætning ud af tråden........
Nu var der faktisk ikke andre sætninger i det indlæg jeg citerede , så deeeeet..

Og jeg reagerer sådan set på, at du udlægger det som om, at såfremt spørger ikke henvender sig til sin egen læge og får en henvisning til en speciallægen så skal hun selv betale for erklæringen, og det er sgu ikke korrekt.

Den praktiserende læge behøver slet ikke blive indblandet i indhenting af speciallægeerklæringer.

Og det er i øvrigt heller ikke altid, at din opremsede fremgangsmåde for SB'er m.h.t. indhentelse af erklæringer er "normal procedure".
Nullemus er ikke logget ind   Besvar med citat