Se enkelt indlæg
Gammel 30-06-2012, 20:14   #557
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Min 13 årige datter har på fb lige skrevet bare som sådan uden noget og uden at hun kender til mig her eller min sag overhovedet:

"Hvis du ikke kan hvad du vil..
Må du gøre hvad du kan!"

Det er jo min signatur her!! Vildt.

Nå men jeg er jo nok lidt høj, for jeg gider ikke være nede mere pga. min sag. Er sku træt af gentagne gange at skifte sagbehandlere, at udefra at høre hvor syg man skal være for at få ftp. Øv bøv...

Men hvor er det godt at man også kan køre sin sag her.

Helt oprørt skriver man også pbere med sine venner herinde og de er fuldstændig nede på jorden og ser klart i forhold til hvad man skal gøre. Altid når det er bål og brand i min sag så flejner jeg og kaster æg efter den. Men jeg mander mig op og har også gjort det denne gang¨ikke mindst takket være jer.

Jeg har skrevet til en kontakt for jobcenterchefen om det at blive cuttet og skal have ny sbér og forlanger det prompte, samtidig med at jeg forlanger forelæggelse af min sag for special indsatsen snarest.

Jeg havde tillige sendt min mail cc til job center chefen, der fik jeg så en retur mail - hun er stoppet ved kommunen, tjaa hvem er ikke det efterhånden.

Forstår ikke at sagsbehandler stop og rotation i kommunerne ikke kommer frem i pressen??

Mht. min sag, så forfølger jeg en §18 igen igen...

Stribe, tak fordi du læste med, det kræver sit;-)

Det skal i øvrigt nævnes at læge konsulenten på min sag er Anders Ottar Jensen og han har generelt støttet op omkring min sag. Senest har han nævnt at den skal afgøres på social fagligt grundlag, da der ikke er udsigt til bedring omkring mit helbred..
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.

Sidst redigeret af Enteneller; 30-06-2012 kl. 20:58.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat