Se enkelt indlæg
Gammel 13-07-2011, 16:21   #314
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af MTVRV1 Se meddelelser
har du set mit link

spørgsmålet er om du fik svar på at din sag blev udskydt før de 4 uger var udløbet

det kan jeg ikke rigtig overskue
Ja så det lige, tak for det.

Det er rent tilfældigt at jeg blev oplyst om sept. Dette pr. tlf. da jeg taler med sekretæren i Pensionsnævnet for at rykke for kopi af sagsakter til mit pensionsselskab. Der er det så jeg spørger til hvordan det går med at de får besvaret min klage. Så siger hun, jamen er sagen ikke i jobcenteret ? Jeg skal i al fald ikke regne med at hører noget før i sept., de laver intet i juli mdr. siger hun !

Jeg har intet fået på skrift omkring udsættelse af svar eller at klagen er videre givet.

Gunvor, jeg har skrevet til borgmesteren, jobcenter chefen, formanden for erhvervsudvalget og Pensions nævnet naturligvis. Ved min rykker på rp. rykkede jeg også social udvalgsformanden, men hun gav sagen videre til formanden for erhvervs udvalget.

Hvis jeg skal rykke i morgen efter post omdelingen, kan jeg jo sætte nogle flere udvalg på. Det er dælme for groft syntes jeg.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat