Se enkelt indlæg
Gammel 22-05-2020, 21:22   #643
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
18 dage til jeg skal dømmes som forbryder igen... for 2'en gang..

Jeg har lige modtaget aktindsigt fra anklagemyndigheden (Politiet), plus mail korrespondance mellem Kaaveh Piroz, Retten og senior anklager Heidi Ann Dearman, samt et udskrift af det sidste 'retsmøde' d 18 maj hvor Retten ved retsassessor Ulla Otken. Protokolfører var Louise Scherfig, team 2. inkompetent og efter min mening klart ulovligt kommer med en 'afgørelse'.

Jeg har lige anmodet om møde med Kaaveh for at drøfte den fremadrettede strategi.

Jeg kan allerede nu sige, som jeg plejer, alt bliver offentliggjort som jeg plejer og hvad er 100% lovligt jf offentlighedsloven §1, formålsparagraffen, incl lydoptagelser af møderne på jobcenter Lærkevej denne gang incl transskription som alle dokumenterer hvad der foregår.

Igen, det er de tusindvis af dokumenterede syge borgere der dagligt bliver 'chikaneret og krænket' på jobcentrene. Ikke disse fascistiske SB, faglige koordinatorer og jobcenterchefer der systematisk bryder loven uden at de stilles til ansvar. Og de ved de.

Om de så vil hive mig i retten 20-30-50 gange for 'chikane og krænkelse', det vil ikke ændre min adfærd.

https://www.facebook.com/events/1056515021382589/

Kio er ikke logget ind   Besvar med citat