Se enkelt indlæg
Gammel 09-05-2010, 08:31   #2
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Tanja,

Velkommen til siden . Dejligt at du skriver, du vil klart kunne få en masse hjælp til din situation herinde.

Jeg syntes det er super godt at du er så bevidst om din arbejdsprøvning og dit helbred og familie samtidig hermed. Det er vigtigt at det hele fungere. Det er super hårdt at være i arbejdsprøvning og det er vigtigt at man ikke presser sig selv for meget.

Kommunen starter altid med at sige ordinært arbejde, men du bliver nødt til kun at gøre hvad du kan klare. Egenligt er det jo ikke optimalt at du skal hjem og hvile dig 2 timer efter at du har arbejdet 3, er det så ikke for længe du arbejder eller skal du have flere pauser ?.

Hvordan har du så det når du har hvilet dig er du så frisk til ungerne eller skal de bare "overståes" og i seng ?. Man skal gøre hvad man kan for at være der for sine børn og for sig selv, så hvis det betyder at du må arbejde mindre så må du det. Jeg har selv været i 2 x 3 mdr. arbejdsprøvning og det har kostet mig dyrt, jeg så ikke skriften på væggen, selvom jeg arbejde max 2 timer om dagen, så var det for meget og jeg fik presset mig selv derud hvor min psyke reagere med tvangstanker og andet skidt.

De skal ikke have din onsdag tilbage hvis du ikke kan klare det, har du brug for at gå længere ned i tid så gør det og se hvordan det går, måske kan du så trappe op senere igen. Du må også sige at du føler at du har brug for tid til at finde ud af hvad du magter og høre dem om hvor længe arbejdsprøvning kan kører max også i forhold til dine sygedagpenge som jeg formoder at du er på ??

Tal med dem, din sagsbehandler og jobkonsulent, sig hvad du kan klare og ikke klare, få din uge bygget op så det køre for dig, lav det om hvis noget skal laves om. Inddrag din læge og/eller psykiater og tal med dem om hvordan det kører og hvad de finder hensigtsmæssigt for dig og din familie.

Nå nu skal jeg også snart til træning, jeg elsker det, sikkert lige som dig, det er min medicin, min livsline (udover K10 ). Held og lykke med det hele, skriv endelig igen og hold fast i dig selv, det betaler sig altid bedst.

Kh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat