Se enkelt indlæg
Gammel 20-09-2008, 11:32   #3
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Så et forslag til dig (har selv brugt det ) ville være at skrive en tidsdagbog , du lægger dig garenteret når ungerne hviler eller er i skole eller hvad de nu er, der er garenteret dage hvor i spiser sent fordi du ikke magter at komme igang med maden pga smerter eller træthed og sådan kan der være mange ting, for dig er det en del af din hverdag og du lægger ikke mærke til det...

Men det er faktisk en stor indgriben i din hverdag, så prøv det engang du vil blive overrasket ..
Hold da K... (undskyld) Du rammer 2 ting der faktisk sker meget meget ofte her i hytten, ingen af delene tænker jeg videre over ud over når manden brokker sig.
Det tror jeg, jeg vil prøve, at lave en "jeg ikke gør" "dagbog" hver gang jeg støder på noget hvor jeg bliver irriteret på mig selv (for det gør jeg faktisk mange gange dagligt over ting jeg burde have fået styr på, eller har lovet mig selv jeg ville have ordnet) og hver gang gemalen eller ungerne prikker til mig over noget jeg ikke har fået klaret eller noget jeg har lovet men glemt. Ja jeg tror du har ret i at jeg vil blive overrasket. Et rigtig godt forslag og meget brugbart for mig, hvis jeg altså husker at gøre det *gg*, men hvis nu jeg gør det over en måneds tid eller 2 bliver de værste ting jo nok dækket efterhånden. Tak for det.

Der var sat 3 timer af, at de så ikke blev brugt er en anden sag, de første 30 min forsvandt fordi lægen var en tid bag ud, og de 30 sidste forsvandt fordi vi bare var færdige. Jeg tror enlig ikke lægen som sådan forventede at jeg kunne beskrive det hele, hun spurte om jeg havde henvist kommunen til ADHD foreningens hjemmeside, der kan de læse meget, godt nok er det meget generelt og dækker ikke mig som enkeltperson, men det danner alligevel et godt billed syntes jeg, der til har jeg fået skrevet noget af det ned i ressourceprofilen, ikke alt, heller ikke der *ss* men lidt har altså også ret. Dog tror jeg hun håbede på jeg kunne have disket op med noget i forbindelse med min stive lillefinger, men efter som at den aldrig har kunnet strækkes meget mere end den vinkel den sidder fast i, så er der jo ikke den store forskæl for mig i hverdagen, det eneste der virklig genere, som jeg glemte er at den nemt kommer til at fryse og det gør altså ondt, men det er en naturlig gene efter operationerne.

Jeg kan forestille mig at min ressourceprofil skal opdateres, den jeg har er fra oktober 06. Jeg var ved at kigge på den forleden, og det eneste jeg lige kunne se der var anderledes er at der er kommet en unge mere til, men laver jeg den der "dagbog" kan jeg helt sikkert få mere på.

Hvor ofte skal en ressourceprofil enlig opdateres? Og kan jeg tillade mig selv at gøre det, og så sende den ind? naturligvis skriver jeg ikke under, før jeg har kunnet kommentere sagsbehandlers kommentarer (dog får sagsbehandler den F ikke før min barsel er ovre... jeg skæntes med dem om hvor lang tid jeg har ret til, de siger 46 uger, jeg siger 53 fordi gemalen ifg §§ giver ret til 8 uger mere i og for sig med at han har arbejde, en kamp jeg har haft før, og der vant den i ankestyrelsen.. fatter ikke sagsbehandler gider tage kampe med mig der er taget en gang og som jeg har vundet, men hende om det)

Men tak for svar det var brugbart.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat