Se enkelt indlæg
Gammel 28-04-2017, 12:47   #13
gidlob
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-04 2016
Indlæg: 55
Styrke: 9
gidlob er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sortepigen Se meddelelser
hvis jeg forstår dig rigtigt, så har du pt ikke en arbejdsprøvning som er færdiggjort, og hvor der efterfølgende er lavet en konklussion mhp hvor stor/lille din arbejdsevne er , er det korrekt forstået?

hvis det er sådan det forholder sig, så er det det der spænder ben for at din sag kan lukkes.

du skal altså enten have færdiggjort en arbejdsprøvning man kan konkludere udfra, eller have lavet en funktionsevnevurdering i eget hjem af en ergoterapeut, som udgør det for en arbejdsprøvning, dette har flere herinde på k10 prøvet.

vh sortepigen
Min arbejdsprøvning blev jo netop afsluttet af dem selv, da det ikke kunne forsvares at fortsætte den og tiden var nede på 2 x 15 minutter med 20 min pause indimellem 3 gange om ugen, de mente ikke det gav mening at fortsætte, fordi det gav mig for mange smerter, så jo arbejdsprøvningen er afsluttet og de har konkluderet at de ikke ville sende mig i en ny arbejdsprøvning (de = ergoterapeut, sagsbehandler og fagkonsulent) da det ikke gave nogen mening at give mig en anden arbejdsprøvning.

Jeg har en fuld og færdig funktionsbeskrivelse fra ergoterapeut, som falder ud til min "fordel" hvis man kan sige det sådan.
Ifølge ergoterapeut, mener hun at der kun er en førtidspension der giver mening.
gidlob er ikke logget ind   Besvar med citat