Se enkelt indlæg
Gammel 25-03-2009, 21:14   #3
bellochrisalou
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 23-02 2009
Lokation: Ballerup
Indlæg: 22
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
bellochrisalou er ny på vejen
ja, jeg har en udtalelse fra psykriater, der indeholder diagnoser og beskriver hvordan jeg har det. Hun udtaler også at jeg ikke vil blive raskmeldt til fuld tid, og sikkert ikke vil kunne arbejde mere end 18-20 timer. (ikke at hun skal bestemme det, men det var hendes vurdering).
Har også en udtalelse fra en anden psykriater, der mener at jeg bør have visse 'passende' skånehensyn, som findes under arbejdsprøvningen.

Men ja de mener vel at det er nemmere at jeg finder et eller andet deltidsjob og så bliver kompenseret. Jeg er kommet til 22 timer, hvilket er i overkanten, men de vil ikke gå med til at jeg går ned i tid.

Jeg sagde til jobkonsulenten at jeg jo netop fejler nogle ting, som gør at jeg ikke vil kunne arbejde under normale forhold, og det var jo derfor jeg søger flexjob.
Til det svarede han blot, at man jo ikke SØGER flex men kan være heldig at blive godkendt til det. (Det ved jeg godt, men det var jo netop med henblik på det at jeg kom i arbejdsprøvning) Men han sagde så at man jo ikke altid kan gå efter facit, og at han altså mente at det ikke altid ville være godt at være under kommunens overvågen.

Jeg er bare så komplet dum at jeg altid tager tingene for gode varer, når en fagligt dygtig person taler så velformuleret.
bellochrisalou er ikke logget ind   Besvar med citat