Se enkelt indlæg
Gammel 19-03-2018, 15:15   #59
Begynder
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2018
Indlæg: 44
Styrke: 7
Begynder er ny på vejen
Jeg kan simpelthen ikke finde hoved eller hale i revurderingen af afgørelsen. Håber nogle kan hjælpe mig:

Jeg søgte om et fleksjob og fik uden nogen varsel bevilget en for revalidering.

Revurdering af klage
Jobcenteret har den 19/2 2018 revurderet sin afgørelse om forrevalidering i henhold til Lov om
aktiv Socialpolitik § 46 af d. 28/12 2017.
Jobcenteret fastholder afgørelsen, og din klage vil blive fremsendt til Ankestyrelsen til
afgørelse sammen med Jobcenterets begrundelse. Når Ankestyrelsen har truffet en afgørelse,vil du få besked derfra.

Begrundelse for fastholdelse af afgørelsen
Du har fået afgørelse om forrevalidering, som bekræftelse på at Jobcenter har vurderet at der
er grundlag for at påbegynde behandling af sag om fleksjob. Derfor er dette forløb blevet nævnt
som arbejdsevneafklaringsforløb.
I den forbindelse er der truffet afgørelsen om overgang til forrevalidering for at kunne sætte et
afklaringsforløb i gang.
Formål med afgørelsen om forrevalidering er at igangsætte et afklaringsforløb i gang, da der er
behov for afklaring af din arbejdsevne og vurdering af muligheder for revalidering. Dette forløb
har afklarende sigte og er med henblik på vurdering af at revalidering er realistisk på sigt.
Derudover er der behov for at foretage helhedsvurdering.

P.S
Jeg modtog først klagen i min Eboks dagen efter (26.02.2018) jeg havde gjort opmærksom på, at kommunen ikke havde overholdt sin tidsfrist.

Jeg får helt ondt i maven, når de lyver eller lader som om at de har fulgt reglerne.

@ Nørd. De rettelser som jeg har bedt min sagsbehandler rette er ikke blevet rettet. Jeg føler ikke, at jeg bliver taget alvorligt.

Jeg har derfor tænkt på, at sende samtlige rettelser (fejl der er i papirerne) til Ankestyrelsen stort som småt.

Tilføje manglende mails og andre dokumenter.

Kommentere sagsbehandlerens kommentar til klagepunkter, og dokumentere i det omfang jeg kan, at det ikke er korrekt, det som sagsbehandleren skriver.

Man føler sig ganske lille og afmægtig i systemet.

Begynder
Begynder er ikke logget ind   Besvar med citat