Se enkelt indlæg
Gammel 22-06-2017, 14:00   #39
ReneChr
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 06-12 2010
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 22
Styrke: 14
ReneChr er ny på vejen
Jeg fik brev d. 6-4 om, at hun nu havde sendt hendes vurdering videre. Så om knap 14 dage, er der gået 3 mdr. Men jeg forventer, at der nok kommer til at gå LÆNGE før, jeg får den endelige afgørelse! Jeg har nemlig netop fået svar på min mail, som jeg sendte til hende i håb om at få fremskyndet tingene. "De har en meget stor sagsmængde", så hun kan intet gøre for at fremskynde noget!

Jeg ved LIGE PRÆCIST hvordan, du har det i fohold til, at ens situation forværres af alt den venten her! Jeg er ved at blive decideret sindssyg inde i mit hovede, og kan næsten ikke holde ud til at være her! Jeg kan ikke klare den ventetid, og det fatter de bare ikke. Man er blot endnu et "nr i systemet", og det til trods for, at ens pension slet ikke burde have været med den latterlige revision. Det gør mig rasende, og det gør mig ondt for alle de mennesker, der oplever denne groteske behandling i systemet.

Men jeg forventer i hvert fald nu, at der snildt kan komme til at gå år igen før, jeg får min endelige afgørelse, og det bliver så et helvede at leve i, når man har det forpulet sind, som man nu har

Sidst redigeret af ReneChr; 22-06-2017 kl. 14:33.
ReneChr er ikke logget ind   Besvar med citat