Emner: Tvang
Se enkelt indlæg
Gammel 21-07-2010, 11:49   #8
xlars38
Banned
 
xlars38s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-08 2009
Indlæg: 102
Styrke: 0
xlars38 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Raadvild Se meddelelser
Hej - Ved ikke liige om mit spørgsmål hører til her. Det drejer sig om jeg har været sygemeldt siden november '09 med dårlig ryg, tinnitus og udbrændthed - har været i behandling hos en psykolog som lavede en udtalelse til kommunen hvilket resulterede i at der skulle laves en rapport af en psykiater .....denne har nu udtalt at jeg er depressiv - det er muligt, har jeg også selv tænkt.

Jeg er nu nået til at kommunen vil tvinge mig til at spise de piller som den 'rare' psykiater synes jeg skal spise (lykkepiller) ........kan de virkelig det ? Jeg kan se'fø'li' lade være, men i givet fald vil de tage mine sygedp. Jeg har det sådan at jeg ikke tror det vil hjælpe mig.

Det er godt nok hårdt at være syg...
hejsa...

jeg er ikke 100% sikker men der står vist noget om hvis man ikke følger deres anvisninger om aktivering eller nægter at modtage hjælp der kan forbedre en situation så kan man fratages sygedagpenge. men igen er ikke helt sikker måske der sidder en anden her der kan svare dig helt klart på dette, men ellers forhør dig i din bopælskommune
xlars38 er ikke logget ind   Besvar med citat